غذاهای خیابانی ایتالیا مشاغل سیار

Wishlist Share
Share Course
Page Link
Share On Social Media

About Course

غذاهای خیابانی ایتالیا

ایتالیا یکی از موفق ترین کشورها در عرصه غذاهای خیابانی است، این کشور غذاهای بومی بسیاری دارد و دست فروشان غذاهایی سریع و خوشمزه را تهیه می‌کنند. غذاهای دریایی ایتالیا که به صورت خیابانی به فروش می‌رسند هم محبوبیت بسیاری بین مردم دارند. در ادامه با چندین غذای خیابانی ایتالیا آشنا خواهید شد.

دونات

دونات شیرینی محبوبی در ایتالیا می باشد که در تمامی کافه ها، شیرینی فروشی ها و بساط دست فروشان خیابانی پیدا می‌شود، دونات با ژله، فرنی، کرم، خامه و یا عسل به همراه کره پر می‌شود و روی آن ها را پودری شکر مانند می‌ریزند.

ماهی سرخ شده مخروطی

یکی از غذاهای دریای محبوب در ایتالیا ماهی سرخ شده مخروطی است که در بیش‌تر بنادر ایتالیا یافت می‌شود. این غذا با توجه صید روز متنوع بوده و شامل میگو، ماهی یا ماهی مرکب می‌باشد ‌که درکاغذی پیچیده شده اند.

پانله

پانله غذایی رایج و بسیار خوش طعم ایتالیایی است که برای تهیه آن خمیر نخود را در روغن زیتون سرخ می‌کنند، آن را یا با کراکت سیب زمینی، همراه ساندویچ در نان شیرین، یا لیمو می‌زنند و یا به آن پنیر پکورینو رومانو اضافه می‌کنند.

 

آرانچینی

آرانچینی توپ های قلقلی طور می باشد که با برنج درست می‌شود، درون آرانچینی را با مرغ، گوشت، پنیر و یا نخود فرنگی پر می‌کنند و درون روغن سرخ می‌کنند. این غذا با سس تند آرابیاتا سرو می‌شود و در سیسیل می‌توانید طعم واقعی آن را بچشید.

استیگیولا

استیگیولا روده گوسفند یا مرغ است که آن را بعد از شستشو، نمک سود کرده و با چاشنی هایی چون پیاز، جعفری و دیگر سبزبجات گریل می‌کنند. استیگیولا در خیابان های پالرمو بیش‌تر یافت می‌شود.

لامپرهدوتو

لامپرهدوتو معده گاو است که با گوجه فرنگی، کرفس و جعفری تهیه می‌شود. این غذا نیز طرفداران خاص خود را دارد و چندان هوس انگیز به نظر نمی‌رسد؛ اما خوشمزه بوده و می توان آن را به صورت پرسی یا ساندویچی تهیه کرد.

پانی کامئوسا

پانی کامئوسا از جگر سفید و طحال گاو تهیه می‌شود، این ساندویچ بسیار خوشمزه است؛ ولی پانی کامئوسا هم طرفداران خاص دارد و هر کسی آن را نمی‌پسندد.

پیادینا

پیادینا یک غذای گیاهی است که شامل آب، روغن زیتون، نمک و آرد می‌باشد و به صورت یک نان تهیه می‌شوند. می‌توانید این غذارا را به صورت ساده با موتزارلا و کاسنی سفارش دهید و یا آن را به دلخواهتان برایتان پر کنند.

 

خامه سرخ شده

خامه سرخ شده، کرم کاسترد است که در روغن سرخ می‌شود. این خامه های شیرین و خوشمزه لوزی شکل درون پاکت های کاغذی به فروش رسیده و یکی خوشمزه ترین غذاهای خیابانی ایتالیا می باشند.

رولت گوشت

رولت گوشت یکی از غذاهای رایج خیابانی ایتالیاست که در سراسر کشور این کشور یافت می‌شود، رولت گوشت، گوشت برشته بدون استخوان همراه چاشنی نمک و سبزی های چون جعفری و … می باشد که به صورت کبابی سرو می شود.

Show More

What Will You Learn?

  • غذاهای خیابانی ایتالیا مشاغل سیار

Student Ratings & Reviews

No Review Yet
No Review Yet
Shopping cart
آیا قصد راه اندازی یک فروشگاه سیار را دارید ؟  ازینجا دانلود نمایید